FAQ
1. Ile czasu będę czekać na przesyłkę?
- Paczka zostanie wysłana maksymalnie do 2 dni od otrzymania płatności. W przypadku zamówienia dodatkowej usługi farbowania, czas może wydłużyć się do 7 dni.
2. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
- Tak. Można złożyć zamówienie a następnie odebrać je w salonie Akademia Metamorfozy na ul. Dźwirzyńskiej 9, 54-320 Wrocław.
3. Jaki jest koszt przedłużania włosów?
- Koszt uzależniony jest od wybranej długości włosów i ich ilości. Przy zakupie włosów w naszym sklepie za usługę przedłużania w naszym salonie zapłacisz między 500zł-1000zł. Istnieje również możliwość umówienia się na konsultacje w Akademii Metamorfozy, gdzie dobiorą odpowiednią strukturę włosów oraz ustalą ilość potrzebną do przedłużenia i dokonają całościowej wyceny (zakup włosów + usługa zakładania)
4. Dlaczego na stronie są podane 2 numery telefonu?
- Numer 600-384-420 jest numerem do salonu, można umówić się na usługę przedłużania włosów
- Numer 575-138-944 jest do biura, można kontaktować się pod tym numerem w każdej innej sprawie
5. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
- Tak, zgodnie z prawami konsumenta masz prawo do odstąpienia od umowy w przeciągu 2 tygodni.
6. Jak dokonać zwrotu?
- Należy skontaktować się z nami przez e-mail [email protected] i poinformować nas o zwrocie towaru. Po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu towaru zwrócimy Ci pieniądze.
7. Ile zapłacę za przesyłkę?
- Koszt dostawy waha się między 17,00zł -24,00zł, w przypadku złożenia zamówienia na kwotę powyżej 500zł wysyłka jest na Nasz koszt.
8. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
- Po zalogowaniu się do swojego konta na sklepie możesz sprawdzić stan realizacji zamówienia.
9. Jakie są formy dostawy?
- InPost
- Kurier DPD
- Kurier DHL
- Kurier FedEx
- Odbiór osobisty
10. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Tak. Istnieje możliwość otrzymania faktury VAT. Przy składaniu zamówienia należy zaznaczyć opcję "faktura" oraz podać dane do faktury.
11. Jak zmienić lub anulować moje zamówienie?
- Należy skontaktować się z nami za pomocą adresu e-mail [email protected] lub dzwoniąc bezpośrednio do biura pod numer 575 138 944.
12. Kto pokrywa koszt zwrotu?
- Kupujący