Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Nazwa firmy: Diamond Hair
Adres: Dźwirzyńska 9, 54-320 Wrocław
Telefon: +48600384420
Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

FAQ

1. Ile czasu będę czekać na przesyłkę?

- Paczka zostanie wysłana maksymalnie do 2 dni od otrzymania płatności. W przypadku zamówienia dodatkowej usługi farbowania, czas może wydłużyć się do 7 dni. 

2. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

- Tak. Można złożyć zamówienie a następnie odebrać je w salonie Akademia Metamorfozy na ul. Dźwirzyńskiej 9, 54-320 Wrocław.

3. Jaki jest koszt przedłużania włosów?

- Koszt uzależniony jest od wybranej długości włosów i ich ilości. Przy zakupie włosów w naszym sklepie za usługę przedłużania w naszym salonie zapłacisz między 500zł-1000zł. Istnieje również możliwość umówienia się na konsultacje w Akademii Metamorfozy, gdzie dobiorą odpowiednią strukturę włosów oraz ustalą ilość potrzebną do przedłużenia i dokonają całościowej wyceny (zakup włosów + usługa zakładania) 

4. Dlaczego na stronie są podane 2 numery telefonu?

- Numer 600-384-420 jest numerem do salonu, można umówić się na usługę przedłużania włosów

- Numer 575-138-944 jest do biura, można kontaktować się pod tym numerem w każdej innej sprawie

5. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

- Tak, zgodnie z prawami konsumenta masz prawo do odstąpienia od umowy w przeciągu 2 tygodni.

6. Jak dokonać zwrotu?

- Należy skontaktować się z nami przez e-mail [email protected] i poinformować nas o zwrocie towaru. Po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu towaru zwrócimy Ci pieniądze.

7. Ile zapłacę za przesyłkę?

- Koszt dostawy waha się między 17,00zł -24,00zł, w przypadku złożenia zamówienia na kwotę powyżej 500zł wysyłka jest na Nasz koszt.

8. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

- Po zalogowaniu się do swojego konta na sklepie możesz sprawdzić stan realizacji zamówienia.

9. Jakie są formy dostawy?

- InPost

- Kurier DPD

- Kurier DHL

- Kurier FedEx

- Odbiór osobisty

10. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

- Tak. Istnieje możliwość otrzymania faktury VAT. Przy składaniu zamówienia należy zaznaczyć opcję "faktura" oraz podać dane do faktury.

11. Jak zmienić lub anulować moje zamówienie?

- Należy skontaktować się z nami za pomocą adresu e-mail [email protected] lub dzwoniąc bezpośrednio do biura pod numer 575 138 944. 

12. Kto pokrywa koszt zwrotu?

- Kupujący

Witryna stworzona na platformie